Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Опис

  Підвісний квітковий горщик Keter Cozy S 231127 сіро-коричневий

Горщик Cozy S  представляє собою поєднання сучасної форми з абсолютно оригінальною текстурою поверхні, що нагадує в'язання гачком. Конструкція горщика складається з 2 частин: внутрішнього горщика і елегантного зовнішнього горщика, що полегшує роботу з пересадки рослин і квітів. Високоякісний пластик, з якого виконаний горщик, забезпечить стійкість до несприятливих погодних умов і ультрафіолетових променів. Модні кольори додатково підкреслять дуже ефектний дизайн.

 Абсолютно новий дизайн кашпо - горщики ніби пов'язані на спицях. Приємні кольору і зовнішній вигляд кашпо Козі додадуть затишку і стилю вашого будинку.

 Кашпо Cozy S - це відмінне доповнення до будь-якого комплекту меблів виробництва групи компаній KETER (Allibert, Curver, Jardin). Кашпо може використовуватися як на вулиці, так і в приміщенні. Для цього передбачена дренажна пробка. У комплекті фурнітура для підвішування горщика.

Підвісний квітковий горщик Keter Cozy S 231127 сіро-коричневий

Артикул 231127
Немає в наявності
890 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Повідомити, коли з'явиться
Зайдіть на сайт, щоб
додати товар в обране
Характеристики
Артикул 231127
Розмір упаковки 28 x 28 x 18 см
Вага 0,60 кг
Колір коричневий
Висота 18 см
Ширина 28 см
довжина 28 см
  • Транспортна компанія “Нова Пошта, доставка відбувається від 2-х до 5-ти рабочих днів. Вартість доставки за тарифами перевізника.
    Ви зможете забрати заказ у зручний для Вас час поблизу від будинку, або місця роботи (практично в будь-якому населеному пункті).
    Для отримання посилки на складі перевізника Вам необхідно предявити паспорт і повідомити номер декларації, який ми повідомляємо Вам на вказаний e-mail або номер телефона.
    Замовляючи доставку габаритних товарів, вибирайте відділення "без обмежень"  тому що об'ємна вага при відправці перевищує 30 кг.  Є можливість адресної доставки.
  • Самовивіз з м.Луцьк.

     Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару при отриманні замовлення на відділенні перевізника. KeterUA не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. 

 

  • Оплата на карту Приват Банку. Найпоширеніший спосіб. Після підтвердження замовлення Вам надсилають смс з реквізитами, для оплати на карту Приватбанк. 
  • Оплата при отриманні на "Новій пошті" ,накладений платіж.
    Якщо доставка накладеним платежем, тоді до суми доставки додається 20 грн за повернення коштів + 2% від залишку суми товару (послуга накладений платіж за рахунок одержувача). У зв'язку з невеликою кількістю відмов від забору товару ми змушені брати аванс на карту Приват. Аванс складається з вартістю доставки в регіон клієнта, якщо клієнт з якихось причин не забирає товар з відділення Нової пошти, у нас є гроші що б оплатити послугу доставки товару до нас назад.
  • Оплата готівкою можлива при доставці нашим кур'єром, або самостійним забором зі складу.
  • LiqPay - онлайн оплата (інтернет-еквайрінг).
  • Wayforpay - онлайн оплата (інтернет-еквайрінг).

   Умови надання гарантійного обслуговування:
 - На усі товари надається гарантія від виробника (маються на увазі вироби, на які передбачено гарантійне обслуговування). Якщо на товар немає гарантії від виробника, він не підлягає поверненню та обміну після експлуатації споживачем (навіть одноразової)
 - Термін гарантійного обслуговування вказано в картці товару, а також в гарантійному талоні.
 - Для підтвердження гарантії необхідна наявність товарного чека та гарантійного талона.

   У разі, якщо до посилки були прикріплені або незаповнені відповідні документи, зверніться, будь ласка, на підтримку магазину. Проблема буде вирішена в найкоротші терміни.
 - Якщо товар прийшов в непридатність протягом гарантійного терміну, слід звернутися до авторизованого сервісного центру виробника, контактні дані якого повинні бути вказані в гарантійному талоні.
Сервісний центр виробника повинен провести ремонтні роботи або видати акт про непридатність до ремонту. На підставі даного акту здійснюється заміна товару. У разі виникнення будь-яких питань в процесі взаємодії з сервісним центром виробника, ви можете звернутися в службу підтримки нашого магазину.

 - У разі, якщо у вашому населеному пункті немає Сервісного центру виробника, зв'яжіться з СЦ для отримання точної інструкції по відправці вироби. Вартість доставки оплачується Сервісним центром (в разі, якщо вага товару перевищує 20 кг). У разі, якщо вага товару менше 20 кг, грошові кошти за доставку можуть компенсуватися після експертизи і підтвердження, що шкоди товару було завдано не в процесі експлуатації.
 - Термін експертизи та ремонтних робіт: до 14 робочих днів.

Відгуки 1
товар отличный! компании спасибо за организацию покупки и доставки !
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору