Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Садовий пластиковий стілець Keter Akola капучино 238359

 Keter AKOLA - це стильний і зручний стілець, який, завдяки своїй простій формі ідеально впишеться в дизайн як інтер'єру, так і саду. Зручні, м'які підлокітники і спинка спеціальної форми гарантують комфортний відпочинок. Стілець є міцним і стійким до впливу несприятливих погодних умов і УФ-променів. Для чищення досить м'якої тканини, змоченою водою з додаванням миючого засобу.

 Садове крісло AKOLA має грайливий дизайн, веселий зовнішній вигляд в будь-якому саду! Зручні підлокітники забезпечують додаткову підтримку в стомлені дні. Він також добре доглядає за спиною завдяки ергономічній спинці. Літо може тривати вічно для тебе. Ви проводите годинник на вулиці, не бажаючи комфорту у вашому будинку. Це слід відзначити! З хорошим сніданком або спекотним вечерею. З садовим кріслом AKOLA ви досягнете успіху у всьому.

Садовий пластиковий стілець Keter Akola капучино 238359

Артикул 238359
В наявності
2 629 грн
3 755 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Замовити швидко
Характеристики
Колір Капучино
Артикул 235827
Вага 4 кг
Ширина 56,7 см
Висота 81 см
Глибина 55,8 см
Розмір упаковки 56,7 x 55,8 x 81 см
  • Транспортна компанія “Нова Пошта, доставка відбувається від 2-х до 5-ти рабочих днів. Вартість доставки за тарифами перевізника.
    Ви зможете забрати заказ у зручний для Вас час поблизу від будинку, або місця роботи (практично в будь-якому населеному пункті).
    Для отримання посилки на складі перевізника Вам необхідно предявити паспорт і повідомити номер декларації, який ми повідомляємо Вам на вказаний e-mail або номер телефона.
    Замовляючи доставку габаритних товарів, вибирайте відділення "без обмежень"  тому що об'ємна вага при відправці перевищує 30 кг.  Є можливість адресної доставки.
  • Самовивіз з м.Луцьк.

     Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару при отриманні замовлення на відділенні перевізника. KeterUA не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. 

 

  • Оплата на карту Приват Банку. Найпоширеніший спосіб. Після підтвердження замовлення Вам надсилають смс з реквізитами, для оплати на карту Приватбанк. 
  • Оплата при отриманні на "Новій пошті" ,накладений платіж.
    Якщо доставка накладеним платежем, тоді до суми доставки додається 20 грн за повернення коштів + 2% від залишку суми товару (послуга накладений платіж за рахунок одержувача). У зв'язку з невеликою кількістю відмов від забору товару ми змушені брати аванс на карту Приват. Аванс складається з вартістю доставки в регіон клієнта, якщо клієнт з якихось причин не забирає товар з відділення Нової пошти, у нас є гроші що б оплатити послугу доставки товару до нас назад.
  • Оплата готівкою можлива при доставці нашим кур'єром, або самостійним забором зі складу.
  • LiqPay - онлайн оплата (інтернет-еквайрінг)
  • Wayforpay - онлайн оплата (інтернет-еквайрінг)
  • Покупка частинами MonoBank

    Скільки товарів можна купити за 1 раз? Скільки душа забажає. У кількості договорів також немає обмежень, навіть якщо у вас вже багато розстрочок Який ліміт Покупки частинами? Ваш ліміт розстрочки і є ліміт Покупки частинами, а кількість оформлених договорів необмежено. Які документи потрібні для оформлення Покупки частинами? Жодних! Навіть не потрібно чекати поки банк розгляне вашу заявку, оформлення проходить миттєво — вжух, і ви вже вдома з товаром. Чи буде комісія за оплату щомісячного платежу в рахунок кредитних коштів? У разі списання щомісячного платежу в рахунок кредитних коштів, комісія не списується. Ви дійсно нічого не переплачуєте.

   Умови надання гарантійного обслуговування:
 - На усі товари надається гарантія від виробника (маються на увазі вироби, на які передбачено гарантійне обслуговування). Якщо на товар немає гарантії від виробника, він не підлягає поверненню та обміну після експлуатації споживачем (навіть одноразової)
 - Термін гарантійного обслуговування вказано в картці товару, а також в гарантійному талоні.
 - Для підтвердження гарантії необхідна наявність товарного чека та гарантійного талона.

   У разі, якщо до посилки були прикріплені або незаповнені відповідні документи, зверніться, будь ласка, на підтримку магазину. Проблема буде вирішена в найкоротші терміни.
 - Якщо товар прийшов в непридатність протягом гарантійного терміну, слід звернутися до авторизованого сервісного центру виробника, контактні дані якого повинні бути вказані в гарантійному талоні.
Сервісний центр виробника повинен провести ремонтні роботи або видати акт про непридатність до ремонту. На підставі даного акту здійснюється заміна товару. У разі виникнення будь-яких питань в процесі взаємодії з сервісним центром виробника, ви можете звернутися в службу підтримки нашого магазину.

 - У разі, якщо у вашому населеному пункті немає Сервісного центру виробника, зв'яжіться з СЦ для отримання точної інструкції по відправці вироби. Вартість доставки оплачується Сервісним центром (в разі, якщо вага товару перевищує 20 кг). У разі, якщо вага товару менше 20 кг, грошові кошти за доставку можуть компенсуватися після експертизи і підтвердження, що шкоди товару було завдано не в процесі експлуатації.
 - Термін експертизи та ремонтних робіт: до 14 робочих днів.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору