Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Опис

   Стілець пластиковий для саду Spring by Keter 227729 темно зелений

  Spring - це сучасний стілець, який надзвичайно зручний завдяки правильно профилированной спинці. Меблі легка, міцна, стійка до погодних умов і УФ-випромінювання. Стільці можна штабелювати, що економить місце і спрощує зберігання.

  Пластиковий стілець саду Allibert Spring з підлокітниками був народжений в результаті професійної проектної роботи. Сучасні, вигнуті, іноді злегка зігнуті форми ідеально гармонують один з одним. Завдяки солідному зовнішньому вигляду він легко поєднується з іншими меблями та аксесуарами. Зручні підлокітники потрібної висоти також сприяють відчуттю комфорту. Завдяки невеликій вазі його можна легко піднімати і переміщати.

  Садове крісло Allibert Spring з підлокітниками є в широкому діапазоні кольорів, включаючи темно-зелений, світло-зелений, капучино і графіт. Використання високоякісного пластику забезпечило стабільну, міцну посадку, яка дуже стійка до повсякденних навантажень і погодних умов. УФ-випромінювання, сильний сонячне світло, зливи, грози, негативні температури не повинні зашкодити його. Завдяки профилированной спинці він забезпечує зручне сидіння для однієї людини. Очистити легко за допомогою губки, змоченою водою з миючим засобом.


Розміри продукту [см] 59 х 67 х 88
Розмір упаковки [см] 59 х 67 х 88

Стілець пластиковий для саду Spring by Keter 227729 темно зелений

Артикул 227729
Немає в наявності
0 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Повідомити, коли з'явиться
Зайдіть на сайт, щоб
додати товар в обране
Характеристики
Колір зелений
Розміри 59х67х88см.
Артикул 227729
Ширина 67 см
Висота 88 см
Глибина 59 см
Розмір упаковки 59 х 67 х 88см.
  • Транспортна компанія “Нова Пошта, доставка відбувається від 2-х до 5-ти рабочих днів. Вартість доставки за тарифами перевізника.
    Ви зможете забрати заказ у зручний для Вас час поблизу від будинку, або місця роботи (практично в будь-якому населеному пункті).
    Для отримання посилки на складі перевізника Вам необхідно предявити паспорт і повідомити номер декларації, який ми повідомляємо Вам на вказаний e-mail або номер телефона.
    Замовляючи доставку габаритних товарів, вибирайте відділення "без обмежень"  тому що об'ємна вага при відправці перевищує 30 кг.  Є можливість адресної доставки.
  • Самовивіз з м.Луцьк.

     Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару при отриманні замовлення на відділенні перевізника. KeterUA не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. 

 

  • Оплата на карту Приват Банку. Найпоширеніший спосіб. Після підтвердження замовлення Вам надсилають смс з реквізитами, для оплати на карту Приватбанк. 
  • Оплата при отриманні на "Новій пошті" ,накладений платіж.
    Якщо доставка накладеним платежем, тоді до суми доставки додається 20 грн за повернення коштів + 2% від залишку суми товару (послуга накладений платіж за рахунок одержувача). У зв'язку з невеликою кількістю відмов від забору товару ми змушені брати аванс на карту Приват. Аванс складається з вартістю доставки в регіон клієнта, якщо клієнт з якихось причин не забирає товар з відділення Нової пошти, у нас є гроші що б оплатити послугу доставки товару до нас назад.
  • Оплата готівкою можлива при доставці нашим кур'єром, або самостійним забором зі складу.
  • LiqPay - онлайн оплата (інтернет-еквайрінг).
  • Wayforpay - онлайн оплата (інтернет-еквайрінг).

   Умови надання гарантійного обслуговування:
 - На усі товари надається гарантія від виробника (маються на увазі вироби, на які передбачено гарантійне обслуговування). Якщо на товар немає гарантії від виробника, він не підлягає поверненню та обміну після експлуатації споживачем (навіть одноразової)
 - Термін гарантійного обслуговування вказано в картці товару, а також в гарантійному талоні.
 - Для підтвердження гарантії необхідна наявність товарного чека та гарантійного талона.

   У разі, якщо до посилки були прикріплені або незаповнені відповідні документи, зверніться, будь ласка, на підтримку магазину. Проблема буде вирішена в найкоротші терміни.
 - Якщо товар прийшов в непридатність протягом гарантійного терміну, слід звернутися до авторизованого сервісного центру виробника, контактні дані якого повинні бути вказані в гарантійному талоні.
Сервісний центр виробника повинен провести ремонтні роботи або видати акт про непридатність до ремонту. На підставі даного акту здійснюється заміна товару. У разі виникнення будь-яких питань в процесі взаємодії з сервісним центром виробника, ви можете звернутися в службу підтримки нашого магазину.

 - У разі, якщо у вашому населеному пункті немає Сервісного центру виробника, зв'яжіться з СЦ для отримання точної інструкції по відправці вироби. Вартість доставки оплачується Сервісним центром (в разі, якщо вага товару перевищує 20 кг). У разі, якщо вага товару менше 20 кг, грошові кошти за доставку можуть компенсуватися після експертизи і підтвердження, що шкоди товару було завдано не в процесі експлуатації.
 - Термін експертизи та ремонтних робіт: до 14 робочих днів.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору