Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Опис

    Ящик для інструментів на колесах Keter Roc Job Box 238270 

Легко переміщайте всі свої інструменти за допомогою цього потужного набору інструментів з декількома відділеннями. Валіза для інструментів KETER ROC 238270 Cantilever Job Box зроблена з надміцного пластику з гумовими колесами підвищеної прохідності. Колеса допомагають користувачам справлятися з суворими умовами роботи.

Чемодан KETER ROC 238270 Cantilever Job Box має консольну систему, яка відкриває кілька варіантів зберігання, включаючи лотки для кріплення. Лотки для зберігання можуть бути навіть видалені для додаткового зберігання для ручних інструментів і невеликих електроінструментів.

  • Місткість: 57 літрів
  • Розміри: 83,5 х 65,5 х 38,3 см
  • Металеві засувки
  • Сильна система центрального замка
  • М'яка ручка для візка
  • Трансформується від 3 до 8 відсіків.
  • 65 х 38 х 40см. розмір упаковки

Ящик для інструментів на колесах Keter Roc Job Box 238270

Артикул 238270
Немає в наявності
3 500 грн
4 395 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Повідомити, коли з'явиться
Зайдіть на сайт, щоб
додати товар в обране
Характеристики
Артикул 238270
Колір Чорний
Матеріал пластик
Висота 40 см
Ширина 38.3 см.
Довжина 65 - 83.5см.
  • Транспортна компанія “Нова Пошта, доставка відбувається від 2-х до 5-ти рабочих днів. Вартість доставки за тарифами перевізника.
    Ви зможете забрати заказ у зручний для Вас час поблизу від будинку, або місця роботи (практично в будь-якому населеному пункті).
    Для отримання посилки на складі перевізника Вам необхідно предявити паспорт і повідомити номер декларації, який ми повідомляємо Вам на вказаний e-mail або номер телефона.
    Замовляючи доставку габаритних товарів, вибирайте відділення "без обмежень"  тому що об'ємна вага при відправці перевищує 30 кг.  Є можливість адресної доставки.
  • Самовивіз з м.Луцьк.

     Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару при отриманні замовлення на відділенні перевізника. KeterUA не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. 

 

  • Оплата на карту Приват Банку. Найпоширеніший спосіб. Після підтвердження замовлення Вам надсилають смс з реквізитами, для оплати на карту Приватбанк. 
  • Оплата при отриманні на "Новій пошті" ,накладений платіж.
    Якщо доставка накладеним платежем, тоді до суми доставки додається 20 грн за повернення коштів + 2% від залишку суми товару (послуга накладений платіж за рахунок одержувача). У зв'язку з невеликою кількістю відмов від забору товару ми змушені брати аванс на карту Приват. Аванс складається з вартістю доставки в регіон клієнта, якщо клієнт з якихось причин не забирає товар з відділення Нової пошти, у нас є гроші що б оплатити послугу доставки товару до нас назад.
  • Оплата готівкою можлива при доставці нашим кур'єром, або самостійним забором зі складу.
  • LiqPay - онлайн оплата (інтернет-еквайрінг).
  • Wayforpay - онлайн оплата (інтернет-еквайрінг).

   Умови надання гарантійного обслуговування:
 - На усі товари надається гарантія від виробника (маються на увазі вироби, на які передбачено гарантійне обслуговування). Якщо на товар немає гарантії від виробника, він не підлягає поверненню та обміну після експлуатації споживачем (навіть одноразової)
 - Термін гарантійного обслуговування вказано в картці товару, а також в гарантійному талоні.
 - Для підтвердження гарантії необхідна наявність товарного чека та гарантійного талона.

   У разі, якщо до посилки були прикріплені або незаповнені відповідні документи, зверніться, будь ласка, на підтримку магазину. Проблема буде вирішена в найкоротші терміни.
 - Якщо товар прийшов в непридатність протягом гарантійного терміну, слід звернутися до авторизованого сервісного центру виробника, контактні дані якого повинні бути вказані в гарантійному талоні.
Сервісний центр виробника повинен провести ремонтні роботи або видати акт про непридатність до ремонту. На підставі даного акту здійснюється заміна товару. У разі виникнення будь-яких питань в процесі взаємодії з сервісним центром виробника, ви можете звернутися в службу підтримки нашого магазину.

 - У разі, якщо у вашому населеному пункті немає Сервісного центру виробника, зв'яжіться з СЦ для отримання точної інструкції по відправці вироби. Вартість доставки оплачується Сервісним центром (в разі, якщо вага товару перевищує 20 кг). У разі, якщо вага товару менше 20 кг, грошові кошти за доставку можуть компенсуватися після експертизи і підтвердження, що шкоди товару було завдано не в процесі експлуатації.
 - Термін експертизи та ремонтних робіт: до 14 робочих днів.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору