Поєднуючи форму і функціональність, легкий шезлонг Jaipur - це те, що вам потрібно для літнього життя. Насолоджуйтесь сонцем у стилі та комфорті з його красивою плетеною текстурою та чотирма похилими положеннями, які можуть просто перемикатися між читанням книг і відпочинком на сонці. Легкий у збірці, шезлонг також легко забезпечує збереження конструкції, що займає мінімальний складський простір для зберігання в холодні місяці.
Функціональний садовий лежак Jaipur з поверхнею, що нагадує фактуру натурального ротанга, є гарантією комфортного відпочинку. Продуманий дизайн дозволяє складати лежак у розмірі невеликої зручності. Регульована 4-позиційна спинка - це додаткова функція, яка забезпечує комфорт її використання. Чистка м'якою тканиною здаванням води і ми додаємо цю проблему. Стійкий до погодних умов і ультрафіолетових змін.
Чотири положення нахилу неможливо легко змінити кут нахилу спинки від градусів до 30 градусів, до 50 градусів і 70 градусів.
- Різноманіття кольорів і дизайну (виду плетіння, типу пластику).
- Довговічність.
- Практична, не вимагає складного догляду. Натуральний волокон з ротанга потрібна щорічна обробка спеціальними засобами (фарбування, обробка маслом).
- Легко миється. Досить мити звичайною водою, як правило чистячі засоби не потрібні.
- Усі моделі розбірні, що не дозволяють економити місце при транспортуванні і зберіганні.
Транспортна компанія “Нова Пошта“, доставка відбувається від 2-х до 5-ти рабочих днів. Вартість доставки за тарифами перевізника.
Ви зможете забрати заказ у зручний для Вас час поблизу від будинку, або місця роботи (практично в будь-якому населеному пункті).
Для отримання посилки на складі перевізника Вам необхідно предявити паспорт і повідомити номер декларації, який ми повідомляємо Вам на вказаний e-mail або номер телефона.
Замовляючи доставку габаритних товарів, вибирайте відділення "без обмежень" тому що об'ємна вага при відправці перевищує 30 кг. Є можливість адресної доставки.
Самовивіз з м.Луцьк.
Будь ласка, перевіряйте відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару при отриманні замовлення на відділенні перевізника. KeterUA не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.
Оплата на карту Приват Банку. Найпоширеніший спосіб. Після підтвердження замовлення Вам надсилають смс з реквізитами, для оплати на карту Приватбанк.
Оплата при отриманні на "Новій пошті" ,накладений платіж.
Якщо доставка накладеним платежем, тоді до суми доставки додається 20 грн за повернення коштів + 2% від залишку суми товару (послуга накладений платіж за рахунок одержувача). У зв'язку з невеликою кількістю відмов від забору товару ми змушені брати аванс на карту Приват. Аванс складається з вартістю доставки в регіон клієнта, якщо клієнт з якихось причин не забирає товар з відділення Нової пошти, у нас є гроші що б оплатити послугу доставки товару до нас назад.
Оплата готівкою можлива при доставці нашим кур'єром, або самостійним забором зі складу.
LiqPay - онлайн оплата (інтернет-еквайрінг)
Wayforpay -онлайн оплата (інтернет-еквайрінг)
Покупка частинами MonoBank
Скільки товарів можна купити за 1 раз? Скільки душа забажає. У кількості договорів також немає обмежень, навіть якщо у вас вже багато розстрочок Який ліміт Покупки частинами? Ваш ліміт розстрочки і є ліміт Покупки частинами, а кількість оформлених договорів необмежено. Які документи потрібні для оформлення Покупки частинами? Жодних! Навіть не потрібно чекати поки банк розгляне вашу заявку, оформлення проходить миттєво — вжух, і ви вже вдома з товаром. Чи буде комісія за оплату щомісячного платежу в рахунок кредитних коштів? У разі списання щомісячного платежу в рахунок кредитних коштів, комісія не списується. Ви дійсно нічого не переплачуєте.
Умови надання гарантійного обслуговування:
- На усі товари надається гарантія від виробника (маються на увазі вироби, на які передбачено гарантійне обслуговування). Якщо на товар немає гарантії від виробника, він не підлягає поверненню та обміну після експлуатації споживачем (навіть одноразової)
- Термін гарантійного обслуговування вказано в картці товару, а також в гарантійному талоні.
- Для підтвердження гарантії необхідна наявність товарного чека та гарантійного талона.
У разі, якщо до посилки були прикріплені або незаповнені відповідні документи, зверніться, будь ласка, на підтримку магазину. Проблема буде вирішена в найкоротші терміни.
- Якщо товар прийшов в непридатність протягом гарантійного терміну, слід звернутися до авторизованого сервісного центру виробника, контактні дані якого повинні бути вказані в гарантійному талоні.
Сервісний центр виробника повинен провести ремонтні роботи або видати акт про непридатність до ремонту. На підставі даного акту здійснюється заміна товару. У разі виникнення будь-яких питань в процесі взаємодії з сервісним центром виробника, ви можете звернутися в службу підтримки нашого магазину.
- У разі, якщо у вашому населеному пункті немає Сервісного центру виробника, зв'яжіться з СЦ для отримання точної інструкції по відправці вироби. Вартість доставки оплачується Сервісним центром (в разі, якщо вага товару перевищує 20 кг). У разі, якщо вага товару менше 20 кг, грошові кошти за доставку можуть компенсуватися після експертизи і підтвердження, що шкоди товару було завдано не в процесі експлуатації.
- Термін експертизи та ремонтних робіт: до 14 робочих днів.